648245.jpg

Pääsykokeisiin panikoijat, vinkit meille!
Realistisuuspotaskaa, jonka tajusin tänään: reilun kuukauden päästä saan postilaatikkooni joko paksun tai ohuen kirjekuoren J:n yliopistosta. Siihen kuoreen kulminoituu marraskuussa aloitettu lukeminen ja tänään alkava viimeinen, kahden viikon rutistus. Nyt olen täynnä sellaista ponnistusvoimaa, että voin vain antaa kaikkeni ja sitten onnistua tai sitten en. Toivon tietenkin positiivista tulosta ja minulla on hetkittäin varmempi olo mutta sitten tulee aina musertava epävarmuus: olenko painottanut liikaa toista tai opiskellut mitättömyyksiä? Silti minä aion laittaa kaiken peliin ja sen enempään en pysty. Aion keskittyä siihen, missä olen vahva. Kokonaisuudet hallintaan ja pienten osien viilaus, siinä on kaikki. Yksi neljä tuntia ja sen jälkeen se on ohi. Uskon siihen, että toinen kerta ja vahvempi valmistautuminen ovat puolellani. Minä paneudun kirjoihini ja toivotan tsemppiä kaikille pääsykokeisiin meneville! Fear no more!
(reilu kuukausi Provinssirockiin!! Hassua kuinka kirjekuoren saapuminen osuu yhteen tuon ajankohdan kanssa)