ICONATOR_15b55ab7269675c4fde92b394ae7068

Tervetuloa jakamaan päivän säälipropseja. Tällä luettelolla en tahdo pahoittaa kenekään mieltä ja ärsyttää kaikkia mutta ennen kaikkea, kertoa mielipiteeni siinä, mikä minua säälittää, ihmisissä ja asioissa. Koska olen itse yksi säälittävimpiä, saamattomimpia, on tämä luettele täysin tieteelliseltä pohjalta luotu. Olen kysynyt mielipidettä muun muassa toiselta ääneltä päässäni, oikealta päältäni, kolmannelta jalaltani ja ah, koiraltani. Varautukaa siis hyvin tieteellisen ja kaikesta satiirista irtonaiseen keikaukseen.

Uutta "nuoruuttaan" elevät + 45 miehet (ja heidän naisensa)
Tähän sarjaan lasken ensimmäisenä kaupungilla kuulun sex 'n' drugs 'n' rock'n roll herran sekä tietenkin, oman isäni. Jälkimmäinen uuden havukan löydettyään pukeutuu nahkatakkiin, teinilippalakkiin ja värjää hiuksensa vihreäksi, harrastanut ennen kalastusta ja metsästystä, nykyään kattoon syljeskelyä, pleikkareita ja farmariautoja, jo vain. Ensimmäinen never want to die tai jos tahtoo, haluaa näyttää ainakin "nuorelta": harrikkahuivi (ajaa vanhaa Toyotaa), alistajalasit, kädet tatuoituina sekä ... tunnus IRC Galleriassa, suurin osa kuvista koostuu joko ryyppäjäisilloistaan, hottiksesta vaimosta (botox, selluliitti, kilomeikki ja mininahka-
hame) tai ryyppäjäiskuvista. Ai, sanoinko sen jo? Shame on theme.

Seuranhaku ... televisiossa

Noora etsii yhden il ... hakee kuul .. menee naimisiin. Jyrkkätummakulma hakee tein ... unelmien naistaan ja maajussi haluaa nu ... nurmikonleikkaajavaimon ja mitä muuta? Sillä lailla, kyllä sieltä itselle joku maineen kipeä tai seuraa epätoivoisesti hakeva nuorikko huorikko ... anteeksi, rumaa kielenkäyttöä. Mutta eikö ole säälittävää, jos viidenkymmenen (50) päivän aikana pitäisi 1) löytää mies, 2) ihastua siihen, 3) rakastua siihen, 4) saada se ihastumaan sinuun, 5) saada se rakastumaan sinuun, 6) tutustua siihen ja 7) järjestää häät eteenkin kun ottaa huomioon, ettet itse etsi miestä, vaan siihen sinulle on palkattu raati? Ihmiset, se on säälittävää.

Nettihotellit ja tekstiviestitavarat
Heissulivei sun heisuvilles ja rahoillesi. "Äiti, äiti, tarvitsen 20 egua jotta voin ostaa kännykällä ihQ kamoja mun habbohuoneeseen, jotta mä olen katu-uskottavampi. Saanko mä äiti, saaaankooo?" Mikä on pahempaa kuin syöttää rahaa pikseleihin? Nettimaailman ego siihen asti, kun kasvat aikuiseksi ja tajuat: helvetti, kusettivat. Sääli.

Kuvagallerioiden "kanavat"

Aikuiset ei tajuu että vessattaa, Mulla menee lujaa pulkalla, Kännissä olen katiska, Ajan sinne päin ja ohi, IloProvinssiRuisJuhannusCock2007200820092100, Nännigenitaalihuulinapakulmaposkilävistettytatuoitu, Näytät hyvältä eli saleen mä olen kapakala, No ************ kun ei ********** kiinnosta ********* sun ******* jutut *******! Got it? Mutta älkää viekö nuorilta heidän identiteettiään. Kyllä maailma sen tekee. Sälepropsit heille. (muistakaa, sanalla "irc" googlehaku syöttää teille ensimmäisenä galtsun. So shame.)

Maailma on säälittävien sattumusten sarja. Kierros siis sille.