ICONATOR_ec1e9829987cd7cd673546fa834f88a

Mietin, että elämä on yhtä sattumusta. Tosi kulunutta, olen varmaan maailman ainoa, joka miettii moista. No tuskin sentään. Sattuma. Sattumoisin se maistuu satumaisen moskalta. Mietin, että millaista sattumusta minulla on ollut. Useimmiten surkeutta, asioiden toivomista menevän juuri toisin tavoin. Minulla sattumukset ovat menneet ristiin elämäni kanssa ja olen vain kaatunut, könynnyt pystyyn ja seuraavaan mäkeen olen taas hangessa. Ain't not funny. Olen tehnyt mokia, jotka muistuttavat edelleen ja painavat mielessä. Tunnen itseni tunneköyhäksi, jälkeenjääneeksi, hyödyttömäksi ja muodottomaksi. Kaikki tuntuu tyhjältä ja samantekevältä. Ja se vituttaa, etten saa pidettyä kiinni edes päätöksistä. Kaikki menee poskelleen. Syytän itseäni tyhmien sattumusten kuuntelemisesta.