290919.jpg

Kymmenen vuotta sitten, 1997
1. Olin yhdeksänvuotta, melkein kymmenen, olevinaan iso tyttö.
2. Olin hervotan Spaissairit fani: oli lippistä, T-paitaa, korua ja stickeriä.
3. Löysin kaupasta 50 markan setelin mutta kaverit eivät uskoneet minua.

Viisi vuotta sitten, 2002
1. Olin 8.luokalla enkä muista tästä ajasta paljon mitään.
2. Ihastuin Iso H:hon uudestaan sen ihanan pipon takia.
3. Olin kokonaan blondi khihhihhii

Kolme vuotta sitten, 2004
1. Lukio on aloitettu, voi kun sitä on jäljellä paljon.
2. Elämäni ihanin aika, en vain tiedostanut sitä silloin.
3. En ollut ihastunut kehenkään.

Vuosi sitten, 2006
1. Nautin abivuodestani, odotin kammolla äidinkielen tuloksia.
2. Masennuin surkeasta syksystä ihanan kesän jälkeen.
3. Suunnittelin oman kämppäni sisustusta ja säästin siihen rahaa.

Tähän asti tänä vuonna
1. Pääsin ylioppilaaksi.
2. Petyin miehiin.
3. Petyin itseeni.

Eilen
1. Katsoin Täydellisiä naisia DVD:ltä ja söin liikaa epäterveellistä.
2. Otin ihanan vaahtokylvyn ja sain vettä korvaan, joka aiheutti sitten särkyä.
3. Viiletin potkulaudalla pitkin Pariisin katuja.

Tänään
1. Jättäydyin metrosta pois liian aikaisin, koska luin kartan väärin.
2. Ostin pankkikortilla, vaikkei olisi pitänyt.
3. Kulutan liikaa aikaani netissä.

Huomenna
1. Toivon saavani aamiaiseksi kroisantteja ja mehua.
2. Teen vatsalihasliikkeitä.
3. Koetan olla herkuttelematta.

Ensi vuonna
1. Olen opiskelemassa.
2. Asun omassa asunnossa.
3. Elän.