ICONATOR_ae992711f0ec8d51697a5994871b2d6

(kello GTM+2 22:46, GTM+1 21:46, puhutaan alanpäänjutuista ja viereisestä vieraasta)

A: Multa se kysyi yks päivä, että millon minun vauva syntyy.
S: Mitäs vastasit :) Heti kun T-M tulee käymää täällä nii siitä semmonen vuosi :)
A: Tosi kivaa S, tosi kivaa .. :)
S: S:llä on vähä väsy
A: Sanoin, että kysy äidiltä ja ei, minä en odota vauvaa .. Sen lapsen nimeksi pitää sitten tulla kulta :D
S: Sekö on jo päätetty
A: Minä otan tämän keskustelukohdan blogiin. Joo, x oli sitä mieltä.
S: Mitenköhän aina keskustelut joissa minä oon nii päätyy sinun blogiin :)

---

A: Minä_en_pääse_täällä_ruotsista_eroon
S: Kuinka nii?
A: Täällä myydään Svedkaa ja puistossa minut esiteltiin ruotsalaiselle au pairille, joka ekana kysy, osaanko ruotsia
S: Vastasitko ees nej jag talar inte svenska
A: Lilla :)
S: Liten tässä yhteydessä
A: Jätte
S: Ok palataan kotoisampaan kieleen
A: Suomi on parsa
S: Parsempaa ei löydy