757604.jpg

It
se.

Laita musiikkiohjelmasi shufflelle ja vastaa kysymyksiin tulevien biisien nimillä.

1. Kuka olen?
Kappale: Nice Gyus Finish Last
Esittäjä: Green Day
Kommentti:  Eli se viimeisenä valittava jokaisessa suhteessa.

2. Mitä voi sanoa ulkonäöstäni?
Kappale: I Never Told You What I Do For Living
Esittäjä: My Chemical Romance
Kommentti: *reps*

3. Missä asun?
Kappale:  Heart Shaped Box
Esittäjä: Nirvana
Kommentti: Avaa kansi jos uskallat

4. Mistä tulen iloiseksi?
Kappale: Heaven Tonight 
Esittäjä: HIM
Kommentti: Jos olisi joku, jonka kanssa jakaa sen. Nyt on lähennä katkera tunne tästä biisistä.

5. Mistä tulen vihaiseksi?
Kappale: Nimensä Alle
Esittäjä: Apulanta 
Kommentti: Kun kaikki vedetään yhden merkityksen syyksi

6. Mitä maailma haluaa sanoa minulle?
Kappale: Gone With the Sin
Esittäjä: HIM
Kommentti: Synnin viemää .. Hurraa!

7. Entäpä mitä minä haluan sanoa maailmalle?
Kappale: Kymmenen ylöspäin
Esittäjä: Apulanta
Kommentti: Aina sinun ylläsi. Hah. 

8. Mitä ihastukseni minusta ajattelee?
Kappale: Tongue
Esittäjä: Seether
Kommentti: Selväpiirteisesti. 

And if I can rise above this I'll be saved
Can anybody save me?
And if I can die for love, then I'm enslaved
Can anybody save me?


9. Mikä on suurin saavutukseni tähän mennessä?
Kappale: Pig
Esittäjä: Seether
Kommentti: Sika säkissä

10. Mikä on mielipuuhaani?
Kappale: Working Glass Hero
Esittäjä: Green Day
Kommentti: Tulla lyödyksi ja lyödä takaisin?

11. Mikä on lempiruokaani?
Kappale: Elli
Esittäjä: Apulanta
Kommentti: Höyrytettynä, kiitos.

12. Mikä olisi todella romanttinen kappale treffeille?
Kappale: Anna mulle piiskaa
Esittäjä: Apulanta
Kommentti: Kinky meininki ja silleen.

13. Minkälaisena muut ihmiset minua pitävät?
Kappale: Noinko Vaikeeta se on?
Esittäjä: Maija Vilkkumaa
Kommentti: "Hän sun maailmaasi imee ahneemmin. -- Kun kyyneleitäsi nuolet, hän haukottelee ja lausuu -- Kaamea on onneton, se, joka ei itsensä saa rakastumaan ainuttakaan"

14. Mitä teen luultavasti 10 vuoden kuluttua?
Kappale: Poistuisiko mun elämästäni
Esittäjä: Apulanta
Kommentti: Selkeä YH-äiti joka koettaa saada ex miehen tajuamaan, että se on EX

15. Mistä tykkään puhua ystävieni kanssa?
Kappale: Se johtuu geeneistä
Esittäjä: Apulanta
Kommentti: Siitähän me, syitä sinkkuudelle. 

16. Mitä näkyy tulevaisuudessani?
Kappale: And Love said No
Esittäjä: HIM
Kommentti: Rohkaisevaa.

17. Mitä näkyy menneisyydessäni?
Kappale: Särkylääkkeet
Esittäjä: Zen Cafe
Kommentti:Paljon niitä

18. Minkälainen ihminen olen luonteeltani?
Kappale: Pistät avaimet lukkoon
Esittäjä: Zen Cafe
Kommentti: Sulkeuntunu ja yksinäinen

19. Mikä kappale on omistettu minulle?
Biisi: Murhapolttaja
Esittäjä: Sanna ja lapset
Kommentti: Joutenpuuhia

20. Voisiko minusta koskaan tulla kuuluisaa?
Kappale: Truth
Esittäjä: Seether
Kommentti: Kiitos ihanasti ja paljon

21. Miten vietän perjantain?
Kappale:Tahdon halvan naisen
Esittäjä: Zen Cafe
Kommentti: 20.sinkkuvuoden jälkeen voi sitten siirtyä naisiin, yea?

22. Mitä kannattaisi tehdä huomenna?
Kappale: Hang On
Esittäjä: Seether
Kommentti: En tunne oloani murhaiseksi, kiitos kuitenkin

23. Mikä kappale soi kun kuolen?
Kappale: Thank Tou for the Venom
Esittäjä: My Chemical Romance
Kommentti: Kiitos kun muistitti, ei nähdä enää, eihän?

24. Mikä on jokapäiväinen rutiinini?
Kappale: Poison Girl
Esittäjä: HIM
Kommentti: Miten tuon nyt sitten käsittäisi, ym?

25. Mikä kappale kuvaa elämääni parhaiten?
Kappale: From Yesterday
Esittäjä: 30 seconds to Mars
Kommentti: Että menneessä elän ja haaveilen 

26. Mitä pelkään?
Kappale: Väistö
Esittäjä: Apulanta
Kommentti: Pahoja asioita?

27. Mikä on seksikästä?
Kappale: Mato
Esittäjä: Apulanta
Kommentti: Kun ne luikertelee ja poraa viivaa järven pintaan

28. Mistä muut ihmiset kadehtivat minua?
Kappale: Simplest Mistake
Esittäjä: Seether
Kommentti: Siinä ei ole minusta mitään kadehtittavaa

29. Mikä on mottoni?
Kappale: Still Loving You
Esittäjä: Scorpions
Kommentti: Käännä veistä haavassa .. 

30. Mikä muisto on pysynyt sydämessäni kauiten?
Kappale: Suomirokkia
Esittäjä: Aknestik
Kommentti: juuret, juuret, punajuuret .. 

31. Mitä ajattelen tällä hetkellä?
Kappale: Ma putoan
Esittäjä: Yölintu
Kommentti: Nojoo, sitäkin

32. Mikä on rumaa?
Kappale: Remedy
Esittäjä: Seether
Kommentti: Jos se siihen asti menee ..

33. Mikä on kaunista?
Kappale: Because of Me
Esittäjä: Seether
Kommentti: Kaikki minusta

34. Minne haluaisin matkustaa?
Kappale: Lapin kesä
Esittäjä: Kristian Meurman
Kommentti: Jos saisi samanlaisen reissun kuin kuudennella sen saman ajan ja porukan kanssa, niin kyllä.

35. Mikä olisi kaunein nimi lapselle?
Kappale: Tyttö heikoilla 
Esittäjä: Apulanta
Kommentti: Ainakin silloin, kun kouluun joutuisi

36. Tulenko toimeen perheeni kanssa?
Kappale: Viattomuus
Esittäjä: Apulanta
Kommentti: Siis, minähän olen ja silleen myös käyttäydyn

37. Mikä on maailman tärkein asia minulle?
Kappale: Sympathetic
Esittäjä: Seether
Kommentti: Sympatia pisteet ja silleen 

38. Onko muoti ihan turha asia?
Kappale: Pennyroyal Tea
Esittäjä: Nirvana
Kommentti: Mitä Nirvana olisi sanonut .. 

39. Mikä on ollut nolointa elämässäni?
Kappale: Hontelot pojat
Esittäjä: Zen Cafe
Kommentti: Kaikki kömmit niiden kanssa

40. Mikä on haaveeni?
Kappale: Thanks For the Memories
Esittäjä: Fall Out Boy
Kommentti: Kiitos 

41. Toteutuuko haaveeni koskaan?
Kappale: Hero
Esittäjä: Nickelback
Kommentti: Jos sen oman sankarin saisi, kyllä kiitos

42. Mistä minua on kehuttu?
Kappale: Linnansa vanki
Esittäjä: Indica
Kommentti: Kun olen niin sulkeutunut?

43. Millaisella mielellä olen juuri nyt?
Kappale: Love Her
Esittäjä: Seether
Kommentti: Rakastakaa minua

44. Mitä sanaa/lausetta käytän eniten?
Kappale: World Falls Away
Esittäjä: Seether 
Kommentti: Kai tuota suomennosta on tullut viljeltyä

45. Mitä mieltä olen itsestäni?
Kappale: Lupasit mulle
Esittäjä: Apulanta
Kommentti: "Pelkkä lelu olin sulle vain ..." 

46. Mitä himoitsen?
Kappale: Ylijäämävaluma
Esittäjä: Apulanta 
Kommentti: Miksi mielessäni liikkuu kuva pursuavasta kattilasta suklaata?

47. Himoitseeko joku ihminen minua salaa?
Kappale: Helena
Esittäjä: My Chemical Romance
Kommentti: Sorry baby, olen miehiin päin

48. Mitä unta näen usein?
Kappale: Etsitään
Esittäjä: Apulanta
Kommentti: Kyllä minun unieni jälkeen aina etsii jotain, yleensä mieltään

49. Ketä minä ihailen?
Kappale: The Ghost of You
Esittäjä: My Chemical Romance
Kommentti: Sinun kuolleen muistosi yli

50. Mikä on elämän tarkoitus?
Kappale: SS-kerho
Esittäjä: Apulanta
Kommentti: Että synny, elä ja kuole sinkkuna?